تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

چرا که با توجه قیمت دستگاه حضور و غیاب و هزینه تعمیرات، پیشگیری از آسیب دستگاه الزامی است.

برخی از یو اس پی‌ها برای راه‌اندازی نیازمند رعایت پروتکل‌های منحصر به فرد تولید‌کننده و نرم‌افزار‌های اختصاصی هستند اما برخی از یو پی اس‌ها نیز دارای قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر بای پس هستند که از طریق نرم‌افزار یا به کمک پنل جلویی دستگاه قابل تنظیم هستند.

بنابراین اگر شما هم شرایط مشابه با وضعیت بیان شده دارید، ضروری است که حداقل اطلاعات کمی از آن داشته باشید. چرا که خرید و تهیه آن بدون داشتن اندک آگاهی می‌تواند منجر به خرید ناموفق و در نهایت ضرر شود.

رنک مونت: یو پی اس‌های رک مونت عموما برای سرورها و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار گرفته و در کنار این تجهیزات در رک‌­های مخابرتی قرار می‌گیرد و برق مورد نیاز این تجهیزات را تامین می‌کند.

سینوسی پله ای: دارای هارمونیک های کمتر و برای اکثر وسایل مناسب است.

موارد کاربرد یو پی اس با باتری داخلی لاین اینتراکتیو بسیار گسترده است. به عنوان مثال:

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله لیستی را در اختیار شما قرار دهیم تا از حدود قیمت دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه یا همان یو پی اس آگاه شوید.

باتوجه به نیاز یو پی اس به باتری برای کارکردن در زمان قطعی برق، اهمیت دارد که مشخص شود چقدر انتظار کارکرد از یو پی اس در زمان قطعی برق دارید.

توان ظاهری یکی از اصطلاحات متداول در یو پی اس است که ناشی از اختلاف ولتاژ و جریان است.‌این توان ممکن است از توان واقعی بیشتر باشد، به ویژه با توجه به تجهیزات برق اضطراری نوع و میزان توان راکتیو بارها.

این نوع یو پی اس قیمت مقرون به‌صرفه و ابعاد نسبتا کوچکی دارد و برای تجهیزات کم‌مصرف و دستگاه‌هایی که به نوسانات و آلودگی‌های برق شهر حساس نیستند، بسیار مناسب است.

استفاده از یو پی اس دستگاه چاپ، راهکار موثری برای ادامه عملکرد و پشتیبانی از تجهیزات بسته بندی و انواع چاپگرها است.

موتور برق بنزینی موتور برق گازسوز موتور برق دیزلی باتری یو پی اس 

بنابراین تأکید می‌گردد که استفاده از این دستگاه هزینه بالایی دارد و لازم است توجیه اقتصادی خرید این دستگاه مورد توجه قرار گیرد.

علت خاموش شدن دستگاه یو پی اس بعد از جدا شدن آن از برق چیست؟

Report this wiki page