دیزل ژنراتور

Wiki Article

بنابراین شرکت "آبیاران" با توجه به نیاز مشتریان خود، تمام خدمات لازم برای کسب اطمینان‌خاطر از کارکرد صحیح محصولات دیزل ژنراتور را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

جدا از انجام امور مورد نیاز برای بکارگیری دستگاه در محل مورد نظر شما که شامل کابل کشی، جانمایی و نصب تابلو برق داخلی است، کارشناسان فنی شرکت "آبیاران" در طی انجام خدمات نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، برای اتصال کابل‌های فرمان از ژنراتور به تابلو برق داخلی و استارت سیستم، اقدام به تحویل دستگاه ژنراتور به خریدار خواهند کرد.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

به دلیل اهمیت و حساس بودن سیستم کنترلی دستگاه ژنراتور، لزوم استفاده از قطعات و لوازم الکترونیکی استاندارد متعلق به برندهای مطرح اروپایی و امریکایی یکی از مهمترین تقاضاهای خریدارانی است که تجربه و تخصص بکارگیری انواع دیزل ژنراتور را در مصارف گوناگون صنعتی و خانگی دارند.

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور مکالته ایتالیا کوپل می شود. ژنراتور مکالته نیز دارای کیفیت های ساخت بین المللی است و تمام قطعات و لوازم یدکی آن دارای گارانتی تیارا است.

از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد.

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یکی از سوالات اساسی که مشتریان با آن مواجه هستند قیمت دیزل ژنراتور دائم کار است. هر نوع دیزل ژنراتوری با هر نوع برند می تواند به صورت دائم کار استفاده شود.

در برخی موارد نیز تغییر رنگ دود خارج شده از اگزوز هم ممکن است نشان دهنده خرابی دیزل ژنراتور باشد.

آلترناتور یا دینام نوعی ژنراتور الکتریکی است که برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی استفاده می‌شود. آلترناتور یکی از اجزای مهم ژنراتور دیزلی است و وظیفه تولید نیروی الکتریکی خروجی توسط ژنراتور را به عهده دارد. آلترناتور با استفاده از مجموعه‌ای از کویل‌های دوار به نام روتور کار می‌کند.

بنابراین، توجه به وجود فناوری و مجوز کوپله توسط شرکت ارائه کننده این خدمات، در بکارگیری درست و عمر کارکردی مفید ژنراتور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

موتور دیزلی تک سیلندر معمولاً برای مصارف کوچک مثل موارد خانگی کاربر دارد. دیزل موتور دو و سه سیلندر برای کاربردهای نیمه صنعتی و کارگاهی گزینه مناسبی دیزل ژنراتور است.

طراحی و ساخت ساخت تابلو کنترل دستی و اتوماتیک، بکارگیری تکنولوژی روز در کوپلینگ موتور دیزلی با آلترناتور و همچنین تولید تریلر، تامین مخزن سوخت و مونتاژ تمام بخش‌های دیزل ژنراتور، در واحد فنی و مهندسی این شرکت و توسط متخصصین خبره بومی انجام می‌گیرد.

باز هم، مشابه یک خودرو، موتور دیزلی برای شروع به کار یک موتور الکتریکی کوچک لازم دارد.

Report this wiki page